Wednesday, June 09, 2010,1:03 AM
Stacy Brown


عکس...خیلی دوست دارم عکس بگیرم
س:چرا نمی گیری
ج: نمی دونم....واقعاً نمی دونم یه جواب مسخره می تونه این باشه که هوا گرمه،اما نیست
س:پس چیه
ج:....ولم کن
...س:شما خوشبختید؟
ج:م م م خوشبختی من بعد از بیست و چند سال زندگی خوشبختی رو به مثابه لحظه یافتم
س:میشه بیشتر توضیح بدید
ج:ببین از نظر من زندگی تشکیل شده از میلیارد ها لحظه
لحظه ای که من میگم شاید همون لحظه ای نباشه که تو ذهن تو اِ
لحظه ای که من میگم عمرش یه کسر کوچیک از یه ثانیه است
بنیادی ترین مفاهیم زندگی تو همین لخظه های تعریف می شوند
احساس خوشبختی احساسیه که آدم در لحظه داره
چه یک لحظه باشه
چه چند میلیون لحظه
...طبق این اگه بخوام جوابت رو بدم:
الان نه اما دو دقیقه پیش بودم
س:چطور دو دقیقه پیش
ج: آخه داشتم ژله با موز می خوردم و عکس های ریچارد اودون رو می دیدم و توی گوشم هم شهرام شپ پره بود
س: ریچارد اودون کیه
ج: عکس هاش رو بزودی می گذارم اینجا

 
by yn
Permalink ¤