Monday, May 22, 2006,12:22 AM
Scaglietti
نمی دونم واقعا نمیدونم
ببین تو 5 دقیقه چه اتفاقایی که نمی افته
هزار تا فکر که با خودت داری که بیای اینجا بنویسی اما وقتی نوبت نوشتن میشه
یا اصلا یادت میره یا اینکه پشیمون میشی
نمیدونم
اولین بار نیست همچین چیزی درست می کنم(منظورم وبلاگ ه)
اما هر بار به قول خودمون "در نمیاد"
مثلا مثل ferrari612 که طرحش به نظر خیلی ها خوب از آب در نیومده
<نمی دونم این بار چه فکری کردم که اومدم این رو درست کردم اما یادمه خیلی نقشه ها براش داشتم
ولی باز هم نشد , لااقل تا حالا نشده
خوب خود تو هم موثری دیگه
وقتی میای اینجا این ها رو میخونی
لابد یه نظری داری دیگه
پس چرا نمیری تو قسمت comments نظرت رو بگی
خوب منم حق دارم دیگه
چقدر تحمل کنم چقدر بشنوم و حرف نزنم
منم آدمم دیگه گناه که نکردم اومدم زن تو شدم کردم؟
اون از مادرت اون از خواهرت که با حرفاش زندگی برام نزاشته(نگذاشته)
oh ببخشید اشتباه شد
این تیکه ی آخر مربوط به سریال "لبخند تو" بود مربوط به اینجا نمیشد
خلاصه داشتم میگفتم" نظر بده , نظر تو خوب است"
اصلا می تونیم یه کار کنیم :
نظر بده , جایزه بگیر یا
نظر بده , نظر نبین
نمیدونم یه کاری میکنیم بهر حال
کم کم دیگه داره بی مزه میشه
نه که از اول با مزه بود ها
بهتره دیگه گوشی رو بُگزارم بگم خدافظ
تا بعد...
عکس های
ferrari 612
 
by yn
Permalink ¤